دسته‌بندی نشده

راهنمای خرید پالت پلاستیکی دست دوم

پالت پلاستیکی کد 1212 ابعاد: 120*100*15

پالت های پلاستیکی یکی از پر مصرف ترین ابزار ها در کارخانه ها و کارگاه های تولیدی هستند آنها صفحات تختی اند که کالاها روی آن چیده می شوند. کارخانه ها و تولیدی ها محصولات خود را برای بسته بندی و جابجایی بر روی پالت قرار می دهند. از ویژگی های مثبت پالت های پلاستیکی مقاومت در برابر رطوبت هوا، وزن سبک و قابلیت بازیافت آنها است.

مزایای بالای پالت های پلاستیکی موجب می شود تا طرفداران زیادی داشته باشند.

اگر شما از آن دسته از مصرف کنندگان پالت هستید که نمی خواهید هزینه زیادی برای خرید پالت پلاستیکی بپردازید پیشنهاد می کنیم مقاله راهنمای خرید پالت پلاستیکی دست دوم را حتما مطالعه کنید.

مشخصات پالت پلاستیکی با کیفیت

یک پالت وقتی از جنس پلاستیک مرغوب ساخته شده باشد می تواند مدتها بدون شکستن و خراب شدن در کارخانه شما کار کند. پس اولین و مهم ترین عامل کیفیت بکارگیری مواد اولیه مرغوب برای ساخت پالت پلاستیکی است.

عامل دیگری که هنگام خرید پالت پلاستیکی دست دوم باید به آن توجه کنید اندازه استاندارد پالت است. معمولا پالت هایی با سایز استاندارد از کیفیت بهتری برخوردار هستند. سایز استاندارد برای پالتها موجب می شود تا هنگام چیدمان در انبار محصول را منظم ساماندهی کنید. علاوه بر این مزایا سایز استاندارد موجب می شود تا کالا های در انبار فضای کمتری بگیرند.

طول عمر بالا و استحکام خوب پالت ها این امکان را فراهم کرده تا بتوان برای کاهش هزینه های انبارداری از پالت های پلاستیکی دست دوم استفاده کنیم.

حجم و وزن کالا چه نقشی در انتخاب پالت پلاستیکی دارند؟

به حجم کالاهایی که می خواهید بر روی پالت پلاستیکی قرار دهید دقت کنید، گاهی حجم کم کالا موجب می شود تا وزن آنها کمتر به نظر بیاید و گول ظاهر کوچک کالا را بخوریم و از وزن بالای آن غافل شویم. برای مشاهده انواع پالت پلاستیکی کلیک کنید.

وزن کالاها برای خرید پالت پلاستیکی دست دوم بسیار قابل اهمیت اند، زیرا اگر به آن توجه نشود ممکن است پالتی را خرید کنید که تحمل وزن کالای شما را نداشته باشد و با اولین استفاده بشکند و به کالای شما آسیب برسد.

حتما توجه داشته باشید پالت دارای انعطاف پذیری مناسب باشد، خشکی بیش از حد موجب ترکیدن و شکستن آن می شود.

راهنمای خرید پالت پلاستیکی دست دوم

هر چه پالت پلاستیکی ساختار متراکم ‎تری داشته باشد مقاومت آن بالا تر می رود. هنگام خرید پالت پلاستیکی دست دوم به ظاهر آن دقت کنید شکستگی یا ترک بر روی سطح و بدنه آن نباشد، حتی کوچک ترین ترک بعد از اولین استفاده می تواند با اولین فشار بر روی آن تبدیل به شکستگی شود.

 

دقت کنید رنگ و روی پالت از بین نرفته باشد، رنگ پریدگی پالت به این معناست که از آن در فضای باز زیر آفتاب استفاده شده و ممکن است پالت پوسیده باشد.

نتیجه گیری

سایز استاندارد پالت در آسیا 100×120 سانتی متر می باشد که چیدن کالا بر روی آن و فیکس کردنش را آسان می کند و نشانی از مرغوبیت پالت است.

هنگام خرید اطلاعات کامل از فروشنده دریافت کنید، اینکه پالت ها قادر به تحمل چه وزنی هستند از مهم ترین نکات هنگام خرید پالت پلاستیکی است.

حتما از فروشنده بپرسید که پالت قابلیت حمل با جک و لیفتراک را دارد یا خیر زیرا بعضی از پالت ها مخصوص حمل با لیفتراک هستند و بعضی از آنها هم با جک و هم لیفتراک قابلیت جابجایی دارند.

اگر برای چیدن محصولات خود در انبار نیاز به دسته بندی کردن دارید سعی کنید پالت پلاستیکی با رنگ های مختلف تهیه کنید تا امکان دسته بندی با رنگ پالتها برای شما فراهم باشد.

هنگام خرید از فروشگاه معتبر خرید کنید تا خیالتان از خرید راحت باشد، اگر از فروشگاه آنلاین خرید می کنید توجه کنید که دارای نماد الکترونیک معتبر باشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × چهار =